søndag 21. oktober 2012

Jeg strikker

igjen...
og så måtte jeg innom og si HEI!!! :)

Dette er definitivt lavsesong.
Ikke er det godt lys, og ikke er det noe å ta bilder av,
og fornyelser skjer så godt som aldri.
For tiden beveger jeg meg i slow motion mellom jobb, kjøkkenbenk, sofa og seng
så det helt store overskuddet ligger på været kan vi si


Burde selvfølgelig lagt ut bilde av Skappel-genseren,
men... jeg har igjen å sy sammen ermene og den ene siden.
Mistet litt av piffen til å gjøre den helt ferdig


 Jeg ble vel egentlig ikke så overvettes fornøyd.
Synes genseren er litt ruvende på oversiden (på meg altså)
og ut nedenfor stikker to tynne lår....

Imagine the rest...
(ala Svampebob)


 Derfor er jeg over på fluffy skjerf-strikk inntil videre.
Her er det luft i hver maske - tynt garn og tykke pinner,
som å strikke på en liten sky :)


Veldig deilig!
Vanligvis får jeg kvelningsfornemmelser når jeg kveiler tunge skjerf rundt halsen,
men ikke nå
med ett av disse på...


Det blir garantert flere farger og fasonger før sesongen er over,
for nå er det bare å stå på mens skjerfånden er her! :)

6 kommentarer:

Linn sa...

Det er da slik til tider;) opp og ned;) har ikke det store energi nivået for tiden jeg heller;/
Men dette skjerfet som du strekker, det så jo så deilig ut;) lett som du sa:)
Håper du får en fin kveld;) klem fra Linn

Blått til lyst sa...

Tji-hi - jeg skrinla Skappel til eget bruk. Det ble liksom to digre hveteboller på en diger firkant med (akkurat!) - to fyrstikker under. Enda jeg har egentlig altså ikke så veeeeldig fyldig barm..... Min datter får genser, og jeg lager skjerf av restene. Helt uten din lekre avslutning - den var sååå fin! God uke til deg - Liv

Anonym sa...

Så kjedelig at du ikke ble helt fornøyd m skappelgenseren
Kan iallfall være ett deilig koseplagg innendørs på kalde høst kvelder. Er kjempefornøyd med mine og bruker di litt for mye kanskje.
Men nydelig skjerf du holder på med.
Nyt søndagen. Klem m

salige lavendel sa...

Elsker sånne luftige skjerf jeg også, har laget et par som ligner veldig på ditt. Angående skappelgenseren synes jeg ikke fasongen er så veldig fin på fleste...men jeg synes at garnet ser så godt og mykt ut. Smak og behag selvsagt! Håper formen din blir stigende, kjedelig å slite med lavt energi nivå.

Unknown sa...


http://vindsromantik.blogspot.se/

Önskar dej en helt underbar helg.
Jul Kramar
/Maggan

Dronninghuset sa...

hei,
ja lampen er fra Clas Ohlson... nydelig lys på denne lampen.

anbefales!
hilsen TOVE