lørdag 11. august 2012

Ren flaks?


Garantert,
men...med yngstemanns kamera føler jeg meg nesten proff :)


Synes bildene blir overraskende bra jeg!

Jeg er like spent hver gang de overføres pc,
for det er sannelig ikke lett å vite hva man ser når bildene tas... 
Men...ok da, det skyldes nok også en stor dose ren flaks ;-)


Nå skal jeg utføre en enkel kjapp "kosmetisk" husvask
og så skal dagen nytes ute!
Fant en del bøker da vi tømte loftet så jeg har lesestoff i flere uker.
Gode bøker blir aldri utlest vet dere...

Kos dere og nyt lørdagen!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bilde. Tror absolutt du er dyktig med kameraet.

Superfornøyd med den nye genseren
Lett og strikke er den jo også

Ønsker deg en super fin lørdag

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder, og til og med med en av mine yndlingsblomster :)

Ha en fin helg videre :)
Klem,Kari

Emidoras verden sa...

Flotte bilder og lekker blomst!!
Et lite tips hvis du i tillegg vil prøve deg på redigering...photoscape.
Det brukes flittig her i heimen:)
Fortsatt fin kveld!
Her er helgen tilbrakt for det meste i solen.Deilig:)
Klem.

Unknown sa...

Nydelig bilder uansett! Flaks eller ikke flaks:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Klem Linda