onsdag 13. juni 2012

Ikke få sjokk

Som dere ser skjer det noe


selv om det ved første øyekast slettes ikke ser sånn ut


Blomstene har da blitt litt større på tre uker? ;-)

♪ ♫ ♪...

Men, det er ikke bare blomstene som har vokst skjønner dere.
Herlighet... jeg anser meg selv for å være et normalt renslig menneske,
og jeg har da aldri tenkt tanken på at jeg lever midt i vanskjøtsel og elendighet


men, det er visst akkurat det jeg gjør.
Dette er den stasjonære pc'en vår som sluttet å virke for noen dager siden.
Man trenger liksom ikke være Sherlock for å skjønne hvorfor.

Jeg har alltid tørket støv BAK harddisken og passet på at vifter og "ventiler" var
noenlunde rene og støvfrie, men jeg har aldri i mitt liv tatt av dekslet foran.


Det burde jeg selvfølgelig gjort,
men så gjorde gubben det...

og selv om han ropte "kan du ta en tur opp...men ikke få sjokk!"
var det nettopp det jeg fikk!

Til skrekk og advarsel!

Heretter blir det bare bærbare.
Innbiller meg at det ikke er plass til like mye der ;-)

4 kommentarer:

Blått til lyst sa...

Blææææækkkhhhh - gosh - her mistet jeg brått lytsten på kveldens sjokoladekake (og det var jo igrunnen helt fint!) - er det mulig! Med lupe ser jeg 864646 millioner midd pile ut til venstre i bildet!
Sånn bortsett fra det - finnes det virkelig et deksel man kan ta av? Vår stasjonære står på et lite rom som huser hundens natteseng, skap med støvsuger og vaskemidler, pluss, pluss, pluss. Renholdet der er den ekte mannens ansvar, og jeg tviler sterkt på om data'n blir støvsuget noe sted som helst.
Takk for advarselen *S* - Liv

EKTE INTERIØR sa...

Åh hjelpe meg! Ved siden av meg har jeg en stasjonær gammel pc... Har ikke lyst til å se den i sømmene for å si den sånn. Forferdelige saker. Men det er ganske ekkelt å vaske bak kjøleskapet innimellom også... Ha en fin kveld. :)

Lobeliadamen sa...

Ha ha ha ha ha ha...holy smoke! herlig :-)))

W

Ingrid Tunheim sa...

Wow....himmel og hav. Må sjekke den stasjonære pc'n straks. Jeg har aldri tenkt på at det kunne se sånn ut!