fredag 24. juni 2011

Jeg går på med friskt mot

selv om jeg ikke har noe å blogge om! :))

Her bor jeg i samme "rønna", har samme inventaret, samme gubben og de samme ungene.
Det er vel kun tre skåler fra Europris til kr. 9,- pr stk + et par puter fra samme lekre interiørkjede som har inntatt heimen siden sist ;-)


Godteskåler til gutta boys og mor
Far foretrekker digre feite sjokolader!


De var så billige...
Problemet er bare at jeg ikke har stoler til dem,
men kommer tid kommer råd!


Sender med noen fine ord på veien. Ord skrevet inn i en lekker håndlaget tegning
jeg en gang kjøpte på Etsy



Et vakkert dikt!


I morgen er vi lovet godvær, og nåde den meteorologen som ikke står ved sitt ord!
Nå er jeg drittlei regn!

Klems

6 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Hehe..der hadde jammen fruen laget et innlegg før jeg var ferdig med kommentaren på det forrige:)
Prisen spiller vel ingen rolle hvis man liker det man kjøper, og både skålene og putene var kjempefine.
En annen sak er jo om man trenger det..og det gjør man jo..hehe..
klems..

Janne i Fagerlia sa...

En av disse værdamene har lovd finvær her hos oss også. Og jeg håper det går troll i ord, for vi har hatt nok regn vi også. I går, på st.hanskvelden, satt jeg ute i bobledress mens vi grillet.

Anonym sa...

Søte skåler
Tenker de er fornøyd når de er fylt opp av godsaker
Ønsker deg ei herlig helg
Håper sola skinner hos deg i morra.

Daisys home sa...

Samme her du..:)
Har vært på nippen til å ta en pause ifra hele bloggingen, men har sett så alt for mange som skriver..Nei, nå har jeg bestemt meg for å ta en Bloggepause ! og to-tre dager etterpå så er de tilbake igjen :))Da må jeg virkelig dra smilebåndet for hver gang.
Nei, derfor er det vel bare og fortsette som før og heller at det til tider kan bli noen mindre med innlegg..
Her er det også gørrkjedelig vær,skulle tro det var høst.Så fyrer i ovnen og kulern innendørs,da med pcn på fanget.
Ha en fin kveld og en fortsatt knall sommer:)Håper solen kommer til deg.
klem

Synnøve sa...

Ikke så mye som skal til for at det blir et blogg innlegg.
Synes europris har mye fint jeg.
Skålene og putene var fine.

Ønsker deg ei fin helg, med sol:))
Klem

EKTE INTERIØR sa...

Hahaha! Herlig inngang til dette innlegget. :-)))