onsdag 6. april 2011

Høyt på strå

...ligger et lite egg


Ja det er ikke jeg som har lagt egg altså,
men jeg har kjøpt et aldeles nydelig lite rede med egg


Er det ikke vakkert?
Det er hjemmelagd, og kvister og strå er flettet flott i hverandre.
Det er til og med en bitteliten fjær sånn helt tilfeldig dandert oppi der.


Dette må virkelig være VÅREN vel!?
Også akkurat i dag da våren kom hit til oss for aller første gang i år!
Tenk, jeg kjørte hjem fra jobb med solbriller på nesa og dunkåpa i baksetet...
og det gikk så det suste skal jeg si!
Var hjemme før jeg husket at jeg hadde gått fra jobb omtrent,
nesten litt skummelt ;-)


Redet er bittelite, og passer akkurat oppi et Green Gate krus
- som skapt for interiørverdenen m.a.o. ;-)


Måtte kjøpe med en ranunkel hjem i kveld for å få litt farge i stua


Ikke mye som skal til vet dere ;-)

Vil samtidig takke nye følgere - noen har jeg fått besøkt,
andre kommer jeg ikke inn på bloggen til dessverre.
Finner rett og slett ingenting å klikke meg videre på(?!)

♥ ♥ ♥

Takk også for koselige kommentarer!!!
Det varmer et gammelt hjerte mer enn dere aner!
Skal bli flinkere å legge igjen kommentarer selv også,
for jeg tror dere er like glade for en liten hilsen som jeg er! ;-)

8 kommentarer:

Beth sa...

Såå vakkert lite rede?
Nå har du virkelig fått våren inn i stua...
Og ranuklene er bare helt skjønne, for en farge de har?

Emmas utsikt sa...

Så vakkert rede og så fine bilder. Vårligt!

:)

Asbjørg sa...

Hei,takk for besøk inne på min blogg!Så søtt lite rede med egg,og ranunklene er bare så vakre!

EKTE INTERIØR sa...

Så nesten for meg din kjøring hjem fra jobb! :-) Skjønner akkurat den deilige følelsen, "det er fortsatt lyst og sol når jeg kjører hjem!"

Kjempefin pynt og fantastisk fint oliventre!

Ingrid Tunheim sa...

Så koselig det egget var og skikkelig vårfølelse...ja, det er dumt med alle de som ikke legger til koblingen til bloggen sin sånn at en kan komme på besøk.

Ha en fin kveld

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)
Så vakkert!
På fjellturen min i går fekk eg tankar om dekorasjon til påske..Mose,gåsungar,egg osv..
Naturen gir fantastisk inspirasjon♥

Takk for slike fine ord frå deg:)

Ønskar at din fredag blir god♥

Klem frå Astrid

Monica sa...

Heisann :) Kjempfin dekorasjon, koselig redepynt :) Så herlig at våren er kommet, det var så absolutt behov for solbriller på operaen i dag ja! Litt vind, men ellers VARMT og godt :) Heldigvis er våren kommet her hjemme i nord også, så ble det ikke så stor nedtur å komme hjem igjen :)
Fortsatt god helt til deg! Klemklem

Anonym sa...

Så nydelig det rede var
så naturlig ut
Ranukler er flotte.. ja rett og slett vakre
ønsker deg en herlig søndag